Thursday, July 23, 2009

PERHIMPUNAN PETANG

Salam untuk semua..Pada posting x ni aku nak share ngan sume pasal perhimpunan kat sku aku ni.Pic kat atas 2 aku amik masa perhimpunan mingguan pelajar sesi petang.Waktu perhimpunan hari Rabu 5.40-6.15 petang.Apa yang aku nak tunjuk kat korang perhimpuanan kat skul aku nih simple jek.Tguk budak2 baju bermacam ragam sebabnya hari Rabu ni hari Unit Beruniform.So pelajar di galakkan memakai pakaian unit beruniform masing-masing.Aku pon lau hari rabu ni pakai baju bomba jek..hahahaha.Kitorang buat perhimpunan ni kat Dataran Seri Semangat.Kira dataran nih multi purpose la coz ni la tempat budak2 p.j,cni la court bola tampar,takraw dan bola keranjang.

Note:Hehe..Korang tguk cekgu2 sesi petang..sempoi jek..Asal boley jek time perhimpunan..:P

No comments:

Post a Comment