Saturday, July 18, 2009

HARI PERNIKAHANKU

28/11/08 tarikh bersejarah sah dah aku jadik laki orang..hehehe..wa....x tau nak kate la mlm 2 cuaknye nak akad nikah..fuh..stress..sampai cramp2 kat dada pas nikah..berdebar punye pasal..hehehe..kantoi cket2 seb ley cover..yer la..owg ramai..cover mesti bek beb..papehal pon alhamdulillah umenye berjalan lancar..huhuhu..ni pic posing2 pas nikah la nih..owg len ngah melahap kat luar time nih..aku jek xtau lapo..excited katakan..hurmmpas bergambar 2 selera aku makan 2..aku tibai jek makan uat x segan...hehehe..perut kenyang balik hotel pk untuk esok lak nak bersanding.cane la agaknye muke aku sanding..muke gelabah ke cane aku pon x tau..yer la..duk ata pelamin pas 2 ramai owg tguk2..mesti la de perasaan malu beb..huhuhu..papepon alhamdulillah...sumenye berjalan lancar

No comments:

Post a Comment